IBM se pregatea in 2006 pentru o pandemie globala, ce se va declara 100% cel tarziu pana in 2011 …   Leave a comment


Citez din articolul IBM Internal Document Outlines Knowledge of Planned Pandemic With 100% Certainty:

   “Planul de Achizitii pentru Servicii&Global IOT Europa, Sinteza Planului Pandemic”, un document official inter-departamental, a fost distribuit nivelului superior de management al IBM-ului, in Franta 2006. Divulgata in acest document secret era predictia unei pandemii “planuite” descrise ca avand 100% sanse sa se intample in urmatorii 5 ani.

   Documentul descrie de asemenea ”carantine” si proceduri operationale spre a fi luate cand se va anunta official “pandemia” de catre Organizatia Mondiala a Sanatatii. Cunoasterea dinainte a unui astfel de eveniment nu putea sa existe, decat daca pandemia era un eveniment planificat.
   Cu siguranta, acest document este dovada clara ce demonstreaza ca “pandemia” de gripa aviara/porcina actuala este un eveniment orchestrat ce duce la vaccinari in masa sponsorizate de OMS si Natiunile Unite.
   Acest singur document dovedeste definitiv ca exista o intelegere secreta corporatista la nivel international in spatele “pandemiei de gripa aviara/porcina” si un plan international de a crea o boala la nivel mondial.

   Dupa cum dovedeste acest document (vedeti mai jos), principalele ingrijorari ale IBM sunt mentinerea fortei de munca, chiar si in cazul carantinei oficiale, si continuitatea vanzarilor si serviciilor catre clienti.

   IBM este considerata a fi una dintre cele mai puternice corporatii din lume. Ei si subsidiarele lor au ajutat la crearea tehnologiilor abilitante, pas cu pas, de la programele de identificare si catalogare din 1930 la cele de selectie din 1940 ce elaborau solutii complexe pentru Adolf Hitler in timpul acestei perioade.
   Puteti face o simpla cautare la www.ibm.com/us/en/ pentru documente aditionale. Puteti cauta dupa “pandemic 2006” sau “pandemic 2007” pentru a gasi duzine de rezultate relevante despre anticiparea si planificarea pandemiei.

 

“Planul de Achizitii pentru Servicii&Global IOT Europa, Sinteza Planului Pandemic”

Presupunerile planului IBM:

¨      Exista o sansa de 100% ca in urmatorii 5 ani sa existe o pandemie

¨      In timpul pandemiei un maxim de 30% din forta de munca va fi disponibila

¨      Vom face un plan pentru 2 valuri pandemice, fiecare cu o durata de 12 saptmani, cu o perioada de 12 saptamani de pauza

¨      Va exista un semnal declansator din partea Corporate Pandemic VP probabil cu cateva zile inaintea semnalului declansator oficial venit din partea OMS

¨      In fiecare tara unde operam, vom raspunde pozitiv cerintelor guvernelor

 

Fluxul procesual in IMT

  • Declararea crizei

– Declaratia va fi facuta de Leaderul Pandemic IMT. Acesta va notifica pe toti Sefii de Echipa de Management al Crizei din IMT

  • Faza localizarii crizei pandemice

–        Odata ce criza este identificata, Leaderul de Tara CMT informeaza Leaderii de Site CMT

–        Leaderul de Site CMT ii va instrui pe Leaderii de Business Units sa invoce Planurile de Continuitate a Afacerii cu Resurse Reduse

–        Leaderul de BU va declara criza si va implementa sistemul de Management al crizei, contactand managementul si personalul Business Unit-ului pentru a rezolva situatia

–        Planurile Pandemice IMT vor fi tinute pe sectiuni de Tara/Site si replicate in baza de date adecvata Europe BU

  • Faza iesirii din locatia crizei pandemice – Odata ce Leaderul Pandemic IMT va fi notificat ca Pandemia nu mai constituie o chestiune de business, fiecare IMT va invoca re-instaurarea serviciului lor

 

Presupunerile Planului de Resurse Reduse

  • Daca IBM dintr-o tara europeana este impactat, atunci clientii si furnizorii sunt afectati de asemenea

  • In general cerintele clientilor vor descreste in timpul pandemiei/dezastrului, dar vor varia de la un client la altul, depinzand de tipul de activitate pe care-l desfasoara (e.g. retail sau infrastructura)

  • Incidentul s-a produs in CEL MAI CRITIC MOMENT din ciclul de Business al fiecarui proces

  • Pandemia va dura 12 saptamani, iar al doilea val va urma la 3-4 luni dupa

  • Orice cladire poate fi inchisa. Orice cladire de birouri de-a noastra poate fi pusa sub carantina din ordinul Sanatatii Publice

  • Fiecare Business Unit/Functiune dintr-o Tara Europeana va urma procedurile de management al crizei IBM Corp cand si daca acestea sunt disponibile asigurand sanatatea si siguranta tuturor angajatilor

  • Absentele personalului vor fi peste nivelul normal, si vor creste in timp ajungand la un maxim de 50% pentru o perioada de aproximativ 2 saptamani, in plinul unui val pandemic sever

  • Orice angajat IBM inactiv este disponibil altor unitati la cerere. Procesele curente de repartizare a resurselor sunt disponibile si vor fi utilizate

  • Comunicarea va fi cheie, comunicarea continua cu angajatii, clientii si furnizorii fiind necesara

  • Comunicarea cu angajatii nostri va oferi claritate privind responsabilitatile lor si rolul managementului lor.

  • Instrumentele IBM si aplicatiile interne/infrastructura (e.g RCMS, RETAIN, CPPS, FFAT, TELEFONIA INTERNA, …) raman disponibile si/sau un plan de continuitate a business-ului este activ

  • Instrumente si aplicatii subsidiare/infrastructura raman disponibile, si/sau un plan de continuitate a business-ului este activ

Expunerile Planului

  • Strategia de Comunicare cu Clientii si Angajatii nu are asignate anumite date; Echilibrati proactivitatea pentru a nu crea panica si isterie; Trebuie sa fim tactici si eficienti in implementare

  • Validarea planurilor de continuitate pentru furnizori cheie & timpi necesari pentru a o face

  • Temporizarea “evenimentelor” si afectarea altor tari

  • Avem suficienta capacitate, statii de lucru la domiciliu, echipament, personal de suport, etc…

  • Revizuirea planurilor de succesiune pentru a asigura continuitatea de Business in timpul pandemiei

  • Revizuirea planurilor de succesiune pentru nivelele executive si de Management pentru a asigura continuitatea de Business in timpul pandemiei

  • Daca CRM/BTO nu poate functiona, atunci planul de contingenta CRM/BTO va fi invocat si va folosi resurse ne-angajate pe teren sau FO

  • Daca nu putem defini toti Clientii Critici inaintea evenimentului, atunci vom avea nevoie de un proces (validare/escalare) pentru a autoriza servicii catre Clientii Critici care nu exista pe lista initiala

 

S&GP pan IOT Europe – Presupuneri Operationale

  • Limitarea activitatii de achizitii in pandemie pentru a mentine continuitatea operatiilor si serviciilor clientilor critici IBM

  • Vom prioritiza activitatea de achizitii de bunuri si servicii ce sunt categorisite de catre clienti achizitori ca obligatorii pentru mentinerea continuitatii operatiilor Clientilor Critici IBM (mai ales ITD si GBS) sau a IBM-ului

  • Noua activitate de sourcing si negociere in timpul pandemiei va fi desfasurata numai dupa expunerea continuitatii operatiilor critice pentru Clientii IBM

  • Achizitia de bunuri si servicii va fi executata prin intermediul proceselor critice identificate fara o temperare aditionala

  • 80% din Facturile si Comenzile de Achizitie sunt trimise prin link-uri electronice

  • Plasamentul PO este inalt automatizat (Hands free buyer) catre furnizori preferati

  • In afara de Customer Help Desk intregul process de achizitii nu are dependenta de accesul la locatiile de lucru IBM pentru a functiona la distanta la nivelul de support de baza (resursele minime cerute sunt: acces la energie, e-mailing, acces la sistemele/aplicatiile critice si telefonie, fara de care activitatea de achizitii este stopata)

  • In acord cu actualul Thinkpad si acoperirii de conectivitate:

–         90% din resursele curente de Sourcing si CSP pot functiona la distanta de la domiciliu

–         50% din resursele operatiilor curente ar putea functiona la distanta de la domiciliu

–         Din cauza cerintelor infrastructurii telefoniei, serviciul de help desk pentru clienti va functiona doar in site

  • Achizitia de bunuri si servicii ar putea creste pe unele sectoare (Ingrijire medicala, Farmaceutica, securitate, telecomunicatii, etc… ) totusi in general cererile de Achizitie vor scadea pe masura ce clientii sunt afectati intr-o masura similara cu serviciul de achizitii

S&GP pan IOT Europe – Presupuneri Specifice

  • Fara trimiteri in masa de chestionare/sondaje catre nici un tip de furnizor

  • Achizitiile se vor intalni cu clientii pentru a determina impreuna ce servicii sunt esentiale, sa clarifice ce tip de planificare de contingenta sunt de asteptat si sa discute cu furnizorii adecvati

  • Activitatea redusa a sistemului de management (rapoarte operationale, rapoarte lunare, etc…)

  • Fara activitati si dispute in afara celor critice pentru business-ul in progres

  • Reducerea activitatilor de control al businessului la esentialul cerut de complianta cu SOX

  • Ne asteptam ca angajamentul volumelor de achizitii sa fie foarte scazut, bazat pe lista de clienti selectati din CF (maximum 20% din volumele BAU) Ne vom focusa in primul rand pe livrare.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: