O fetita de 8 ani este injectata cu Botox de mama ei pentru a ajunge … superstar


Ca restul fetiţelor de 8 ani, Britney Campbell este înnebunită să danseze pe muzica lui Lady Gaga, să se îmbrace la modă şi să se machieze din când în când. Spre deosebire de restul copilelor însă, Britney înţelege altfel frumuseţea. La fiecare trei luni, ea urcă pe patul unui cabinet de cosmetică şi îşi priveşte mama, pe Kerry Campbell, cum îi pregăteşte seringile pline cu Botox pe care urmează să i le injecteze în faţă, scrie cotidianul The Sun. De profesie cosmeticiană, Kerry (34 ani) din Biringham cumpără diverse substanţe de pe internet pe care apoi i le injectează fiicei sale în frunte, în buze şi în jurul ochilor.
Obsedată de frumuseţe, mama fetiţei spune că astfel îi va stopa lui Britney creşterea părului atunci când aceasta va ajunge la pubertate. Kerry susţine că şocantele şi potenţial periculoasele tratamente la care îşi supune fiica de 8 ani îi vor garanta celebritatea în adolescenţă.

Mama: “Ce fac acum pentru Britney o va ajuta să devină un star”

“Ştiu că într-o zi va fi model, actriţă sau cântăreaţă şi tot ceea ce îi fac acum îi va asigura un chip proaspăt şi o faţă de copil cât mai mult timp posibil. Sunt sigură că oamenii care citesc aceste declaraţii vor spune că sunt iresponsabilă, dar îi asigur că am testat Botoxul şi filerele pe care le cumpăr de pe internet mai întâi pe mine însămi”, spune mama. “Tot ceea ce-mi doresc pentru Britney este ca ea să aibă un start bun în viaţă şi aşa îi va fi mai uşor să devină o vedetă. Mai multe mame ar trebui să facă asta pentru fiicele lor”.
Kerry e mândră că fiica sa este unul dintre cei mai mici copii din lume care sunt injectaţi cu Botox în scopul înfrumuseţării. Contrazicând medicii şi chirurgii plasticieni care recomandă Botoxul doar adulţilor, Kerry spune că substanţa nu reprezintă un pericol pentru Britney. Ea însăşi se injectează permanent şi se declară mândră că fiica ei are parte de tratamente de înfrumuseţare de la o vârstă fragedă. “Mi-aş fi dorit să am parte de toate astea în copilărie”, spune cosmeticiana. “Fata mea este norocoasă şi va fi faimoasă datorită acestor beneficii pe care i le-am oferit din timp”.
Publicaţia scrie că îngrijorător este faptul că femeia, fiică a unui om de ştiinţă care a murit în 2005, la vârsta de 83 de ani, priveşte preparatele injectabile şi ceara de epilat ca fiind parte a unei vieţi normale.

Copilul: “Înainte mă dureau injecţiile. Acum plâng mai puţin”

La rândul său, copila spune că este un model pentru colegii săi care-şi doresc să-i semene. “Prietenii mei cred că este cool că am parte de aceste tratamente şi vor să fie ca mine. Îmi verific în fiecare seară ridurile şi, dacă văd ceva, vreau mai multe injecţii. Înainte mă dureau, acum nu mai plâng atât de mult. Mai vreau doar să-mi pun sâni şi să-mi fac nasul, astfel în curând să pot fi un star”, mai spune fetiţa de 8 ani.
Potrivit publicaţiei, acest tip de comportament nu este singular, ci devine o tendinţă mai ales în lumea concursurilor de frumuseţe pentru copii din America.
Kerry povesteşte că la competiţiile la care fiica ei ia parte şi alţi părinţi vorbesc despre intervenţiile pe care copiii lor le suferă – fie că e vorba de substanţe injectate în buze sau de umplerea ridurilor. “Toată lumea o face şi nimeni nu se fereşte. Nu e nimic ilegal şi nu vreau ca fiica mea să fie singura care nu are parte de un mic ajutor suplimentar”, mai spune aceasta. De altfel, nici în SUA şi nici în Marea Britanie nu există legislaţie care să sancţioneze un astfel de comportament.

Prima injecţie cu Botox – cadou de aniversare

The Sun scrie că Britney a fost injectată prima oară în ziua în care a împlinit 8 ani, ca un cadou de aniversare. În ultimul an, fetiţa a avut diferite părţi ale feţei şi buzele injectate de patru ori şi a primit 1 – 2 ml de soluţie salină sau de Botox la o sesiune de înfrumuseţare. Mama copilei cheltuie 150 de lire sterline pentru fiecare fiolă de 3 ml de Botox şi Restalyne de pe internet, iar provizii de filere îşi face de la un dealer de frumuseţe, care este la rândul ei mămică. Lunar, fetiţa este epilată pe picioare cu ceară pentru a-i dispărea orice puf. Mama speră să o epileze curând şi pubian. “Va economisi o avere în viitor”, spune cosmeticiana de 34 de ani, “pentru că epilându-se de acum nu va avea mai târziu păr pe corp. Când ea va fi un superstar şi va câştiga milioane, îmi va fi recunoscătoare pentru tot ce am făcut pentru ea”, a mai spus Kerry Campbell. Femeia mai vrea să-i schimbe fiicei sale linia sprâncenelor printr-un tatuaj şi să-i refacă conturul buzelor.

Din articolul O fetiţă de 8 ani este injectată cu Botox de mama ei pentru a fi superstar

