Analiza „Vigilant Citizen”: CLUBUL 27, Amy Winehouse si SACRIFICIUL RITUALIC   Leave a comment


Moartea sa a fost un eveniment trist dar ne-a adus multora un sentiment de deja-vu. Intr-adevar, se numara printre artistii decedati la varsta de 27 de ani si multele celebritati care si-au pierdut viata in circumstante stranii. Este ceva dincolo de aparente in privinta acestor decese?

 

 Cunoscuta pentru vocea sa distinctiva si stilul insufletit dar si pentru controversele sale incluzand abuzul de droguri, Amy Winehouse intruchipeaza dihotomia starului rock: geniul artistic si tendinta de auto-distrugere. Moartea sa timpurie la varsta de 27 de ani este ingredientul final pentru a deveni un star rock memorabil: tineretea vesnica. Dincolo de muzica sa, va fi amintita ca facand parte din grupul celor care au „trait intens si au murit tineri” si va ramane cu aceasta aura mistica specfica celor ce au murit in floarea varstei. Nu o vom vedea pe Amy Winehouse imbatranind si pierzandu-si tenacitatea. Nu o vom vedea devenind o „epava” aparand in reclame de doi bani ca sa-si plateasca facturile. Murind la varsta de 27 de ani, Amy Winehouse va ramane in amintirea noastra ca diva infocata ce a inspirat, socat, a atras si a provocat repulsie in acelasi timp. Mai important, murind la varsta de 27 de ani, Amy Winehouse a devenit cel mai nou membru al Clubului 27. 

 Club Un poster simbolic portretizand cei mai faimosi membri ai Clubului 27 Clubul 27 (sau Forever 27) este numele dat unui grup de personalitati influente decedand la varsta de 27 de ani. Desi sunt zeci de artisti inclusi in Clubul 27, cei mai notabili sunt Jimi Hendrix, Janis Joplin, Jim Morrison si Kurt Cobain. Majoritatea au avut vieti tulburate cu cauza mortii invaluita de mister. Intr-adevar, investigand circumstantele decesului in cazul lui Jim Morrison, Jimi Hendrix sau Kurt Cobain se ajunge la intrebari fara raspuns si anormalitati stranii. Lipsa autopsiilor concludente si rapoartele vagi sunt norma in astfel de cazuri de profil inalt. Pe scurt, putem gasi tot ce este necesar pentru a genera „teorii alternative”, inclusiv omuciderea. Din pacate, Amy Winehouse pare candidatul ideal pentru Club. Desi este discutabil daca a fost o artista emblematica si revolutionara precum Hendrix si altii, are multe similitudini: Un stil unic, o baza de fani numeroasa, consumul excesiv de droguri si alcool, o tendinta de depresie si alte probleme mintale, relatii esuate si, in final (si cel mai important), intrebari fara raspuns in privinta mortii sale. Mega-Ritualuri Fenomenul starurilor decedand in tinerete in circumstante ciudate nu se limiteaza la cunoscutul Club 27. In timp ce Clubul este „rezervat” canteretilor murind la varsta exacta de 27 ani, multi alti artisti au decedat in circumstante misterioase in jurul varstei de 30 de ani. Recent, decesele lui Heath Ledger ((vezi articolul “The Imaginarium of Doctor Parnassus” and Heath Ledger’s Sacrifice)) si Brittany Murphy s-au desfasurat dupa acelasi tipar. In mod straniu, de obicei inaintea decesului astfel de indivizi sunt expusi atentiei mass-mediei relatand despre comportamentul bizar sau problemele personale. Sunt crime premeditate facand parte dintr-un ritual abject al unei elite oculte la carma industriei? Starurilor carismatice li se confera statutul pentru a fi sacrificate in cele din urma, dand nastere unui mega-ritual mondial? Socul si durerea provocate de astfel de evenimente este exploatata de ocultisti puternici? Aceste concepte ar putea parea ridicole pentru o persoana obisnuita da pentru initiati, puterea magica a sacrificiului uman a fost recunoscuta in ritualurile multor civilizatii stravechi. In Societati Secrete si Razboiul Psihologic , autorul Michael A. Hoffman II scrie: “Manipularea mentala prin cuvinte ezoterice si simboluri incifrate intr-o piesa, o productie media sau un ritual este grea de inteles pentru oamenii obisnuiti. De aceea sunt considerati cu dispret ca ,profani’ sau ,goimi’ de catre initiatii societatilor secrete.” In legatura cu mega-ritualurile, Hoffman scrie: „[Unele omocideri] sunt crime ritualice implicand un cult protejat de guvernul american si media corporatista, avand si legaturi cu politia. Astfel de crime sunt de fapt ceremonii coregrafiate intr-un mod obscur; interpretate initial intr-un cadru secret intre initiati pentru a fi programati, apoi la o scala grandioasa, amplificata de media electronica. Este un ritual simbolic difuzat pentru milioane de oameni, o inversare satanica; o liturghie neagra la care „scaunele” sunt ocupate de o natiune intreaga si prin care umanitatea este brutalizata si dezaxata in aceasta faza ,Nigredo’ a procesului alchimist. – Michael A. Hoffman II, Secret Societies and Psychological Warfare In anii ’40, poetul si regizorul teatral Antonin Artaud a prezis aparitia mega-ritualurilor oculte mediatizate. Artaud era adeptul anumitor forme de ocultism, constient de puterea marcanta a ritualurilor teatrale; a infiintat notoriul „Teatru al Cruzimii” intentionand sa schimbe profund mentalitatea audientei. In legatura cu procesarea Mintii colective, Artaud scria: „In afara de trucurile marunte, sunt numere de magie hoodoo la nivel global la care participa constiinta colectiva … Astfel forte oculte sunt trezite si transportate catre bolta astrala, catre cupola intunecata construita din … agresivitatea otravitoare a mintilor malefice majoritatii oamenilor … formidabila asuprire tentaculara a unui fel de magie civica care in curand va fi vizibila.” La Hollywood, subiectii acestor ritualuri sunt deseori manipulati si controlati mental iar mortile sunt „anuntate” cumva prin lucrari simbolice. In The Imaginarium of Doctor Parnassus, ultimul film in care a jucat regretatul actor Heath Ledger, tema sacrificiului este esentiala. Intr-o scena importanta vedem fotografiile a trei celebritati ce si-au pierdut viata in tinerete : Rudolph Valentino, James Dean si Printesa Diana. Privindu-le, o femeie ii zice lui Johnny Depp – unul dintre inlocuitorii lui Heath Ledger – „Acesti oameni … sunt toti morti.” Depp raspunde: „Da … dar nemuritori oricum. Nu vor imbatrani, nu se vor ingrasa. Nu se vor imbolnavi sau subrezi. Nu au temeri pentru ca sunt … tineri pentru vesnicie. Sunt zei … si tu te poti alatura lor.” Apoi a adaugat: „Sacrificiul tau trebuie sa fie pur.” Aceste replici ar fi fost rostite de Heath Ledger.

 Un portret realizat de Vincent Fantauzzo, prietenul lui Ledger, infatisand alter-ego-uri soptindu-i la ureche. A fost terminat cu putin inaintea mortii. Si Brittany Murphy a aparut in cateva fotografii iesite din comun intaintea mortii sale timpurii. Unele fac aluzie la programul de control mental Monarch si ritualuri oculte.

Fotografie a lui Brittany Murphy referitoare la controlul mental

 Brittany Murphy inconjurata de indivizi mascati intr-un decor ritualistic ocult cu putin inaintea mortii sale Cazul lui Amy Winehouse La momentul scrierii acestui articol, cauza exacta a mortii este inca nedeterminata (adeseori se face referire la sevrajul alcoolic). Precum in alte cazuri similare, publicul va ramane cu o explicatie vaga punandu-se accent pe droguri sau alcool, anumite amanunte vor iesi la iveala contrazicand versiunea „oficiala”, dand nastere la zvonuri, speculatii si versiuni alternative. Deja sunt martori care au descris intamplari stranii dinaintea mortii. Intr-un artcol, un vecin sustine ca a auzit „tipete, urlete si batai de tobe” din casa ei in noaptea mortii. Moartea lui Amy Winehouse: Un vecin din Camden a auzit ‚tipete si urlete’ Unul dintre vecini este convins ca a murit in dimineata zilei de Vineri datorita tipetelor auzite. „Ceva s-a intamplat in acea noapte. Parea un joc sexual straniu. Erau tipete si urlete.” Barbatul, care doreste sa-si pastreze anonimatul, sustine ca a fost trezit la ora 2 AM. „Suna foarte ciudat si fiul meu mi-a zis ca a auzit batai de tobe.” Dupa-amiaza a vazut cum prietenii lui Winehouse plangeau in casa, realizand ce s-a intamplat. Crede ca un prieten a condus-o acasa dupa o seara petrecuta in oras si s-a intors dupa-amiaza descoperind cadavrul. „Era o presoana discreta si auzind acele sunete, parea foarte bizar. I-am spus fiului ‚O fi vreun drog.’” In urma cu trei saptamani a vazut-o fiind ajutata sa intre in casa de escorte, neputand sta in picioare la 10 AM. „Nu se putea misca, de-abia putea pune un picior in fata celuilalt.” Pisica sa, Sky, obisnuia sa vina in casa lui ca sa manance si sa doarma, a declarat. Patronul unui restaurant local, Ze Silva de 56 de ani, sustine ca Winehouse venea de doua ori pe saptamana. A intalnit-o martea trecuta pentru ultima oara, spunea ca se lasase de bautura. „Nu dorea nimic de baut. Mi-a spus ‚Draga, nu mai vreau alcool, m-am lasat’.” „Era normala. Discuta cu toata lumea, facea poze cu copiii, le dadea autografe.” „Era o fata buna, sunt foarte intristat.” Winehouse frecventa restaurantul A Baia ca sa joace snooker cu bodyguarzii ei si ii trimitea sa ii ia micul dejun. Flori, ursuleti si lumanari langa banda de semnalizare a politiei. Cineva a scris intr-un bilet: „Nu vei fi uitata de Camden. Te iubim cu totii si vom continua sa te iubim. Legenda ta traieste.” – London 24, Amy Winehouse death: Neighbour in Camden heard ‘screaming and howling’ Asta ne duce la cea mai importanta intrebare: A fost moartea lui Amy Winwhouse o crima sau, poate, un sacrificiu ritualic? Era sub control mental si a fost ucisa de manipulanti? Este moartea sa pur si simplu o consecinta a expunerii la o industrie degenerata? Dupa moartea sa, cantareata Kelly Clarkson a scris pe Tweeter acest mesaj: „Am auzit stirile. Sunt foarte trista. N-am cunoscut-o dar ne-am intalnit de cateva ori si am auzit-o cantand inainte de a ceda. Era o fata frumoase si talentata. Sunt furioasa. Ce pierdere a unei persoane inzestrate. E tragic ca n-a avut nicio speranta si si-a continuat viata asa. Am trecut si eu prin astfel de trairi emotionale si mentale, este coplesitor. Nu stiu de ce unii dintre noi scapa in timp ce altii devin exemple. Sunt foarte trista, nu stiu de ce ma afecteaza atat de mult. Uneori cred ca aceasta ocupatie ne va aduce moarte tuturora, sau cel putin moartea emotionala. Poate de aceea am invatat la scoala de Duminica ca Dumnezeu nu accepta zei falsi sau idoli. Credeam ca este egoist din partea Lui dar inteleg acum. Nu voia ca noi sa urmam persoane sau lucruri imperfecte, nu atat de mult pentru adepti ci pentru idolii care nu se pot ridica asteptarilor. Stia ca nu putem rezista presiunii, rusinii, gloriei sau puterii din lumina reflectoarelor. Sunt indurerata. Dar in acelasi timp sunt recunoscatoare pentru persoanele care ma iubesc si sustin. Fara asemenea prieteni si familie, nu stiu unde as fi ajuns. Sunt alaturi cu gandurile si rugaciunile de prietenii si rudele sale. Imi pare rau de pierderea suferita, ma rog sa regasiti pacea in inimi.” Aruncata din Trenul Libertatii?

Amy in copilarie.

O sculptura profetica din 2008 intitulata „Singurul Star Rock Bun e un Star Rock Mort”. O infatiseaza pe Amy Winehouse impuscata in cap zacand fara viata. Langa ea, e o masca Minnie Mouse sinistra ce poate reprezenta cotrolul mental Illuminati (desi sculptorul sustine ca masca face referire la inregistrarea video notorie in care se joaca cu pui de soareci). In Formula Illuminati de a Crea un Sclav Controlat Mental, Fritz Springmeier scria: „Sunt conditionati de programatori sa se astepte sa fie ‚aruncati din trenul libertatii’ la varsta de 30 de ani. (Trenul Libertatii este un cod pentru contolul mental Monarch bazat pe trauma. A fi aruncat din Trenul Libertatii inseamna moartea.)’ Victimele controlului mental adeseori mor la varste tinere din diverse motive. In primul rand, conform expertilor controlului mental traumatic, hartuirea, tortura si controlul exercitat nu pot fi suportate decat pana la o limita. La un moment dat, de obicei in jurul varstei de 30 de ani, programarea se uzeaza, victimele redobandind luciditate. Contactul cu realitatea este adeseori traumatic, victimele devenind depresive, aratand simptome a unor boli mintale precum dedublarea personalitatii, ajungand la dependenta de droguri si alcool. Daca subiectii (in special daca au influenta) nu mai raspund si deprind un comportament tulburator si imprevizibil, sunt adeseori „aruncati din trenul libertatii”. Unele victime cu caracter si o vointa puternica reusesc intr-o oarecare masura sa se elibereze. Pentru a-i preveni sa faca dezvaluiri, sunt de asemenea urmariti si „aruncati din trenul libertatii”. „Daca un sclav nu se conformeaza sau trebuie aruncat din Trenul Libertatii, poate deveni o statistica utila. Pur si simplu declanseaza tendinta de a ucide si apoi priveste cum politia ii vaneaza. NOM castiga inca un caz prin care sa sperie populatia sa accepte confiscarea armelor.” Era Winehouse sub influenta controlului mental si a fost „aruncata din trenul libertatii”? Greu de spus. Clar afisa simptomuri ale unei „victime a industriei” si unele dintre relatiile ei (cel mai notabil in cea cu Blake Fielder-Civil) este aparent rolul de „manipulant” (similar cu relatia dintre Mariah Carey si Tommy Mottola sau relatia regretatei Anna-Nicole Smith cu Howard K. Stern). Sunt mai multe niveluri de controle mental si probabil ca Winehouse nu a fost supusa procesului de programare Monarch. Totusi, plasand o persoana vulnerabila in mediul toxic al industriei muzicare si punand masina ce celebritate in miscare, pe langa hartuirea constanta din partea mediei, este suficienta pentru a induce instabilitatea mentala necesara. In ciuda succesului, Winehouse nu a fost o „marioneta a industriei”. Refuzul (sau inabilitatea) de a se adapta ar putea fi cauza incetarii din viata. Fina si protejata sa, Dionne Bromfield, pare ca se potriveste curentului perfect.

Ultimul cadru al videoclipului „Foolin”, lansat cu doua luni inaintea mortii lui Winehouse. Bromfield afiseaza semnul „pionilor industriei Illuminati”. In Concluzie Desi nu putem sti cu certitudine cauza mortii lui Amy Winehouse, cazul nu este unic. Este un tipar ce se repeta in cazul mortilor celebritatilor tinere. Daca am compara vietile si circumstantle ducand la moarte, am observa multe similitudini si am realiza ca „piese de puzzle” esentiale lipsesc din versiunile oficiale. De la inceputuri umile, ajung la un inalt nivel de popularitate. Dar, la un moment dat, ceva merge rau si o prabusire umilitoare, alimentata de droguri, urmeaza aproape inevitabl. Este acest lucru piesa lipsa din puzzle? Chiar daca acesti artisti n-au fost supusi programulu de control mental Monarch, oricum exista un „manipulant” in anturajul lor, influentandu-i spre un comportament auto-distructiv. Media amplifica problemele starului, portretizandu-l ca un dependent de droguri bolnav. Cand moartea este anuntata, lumea e socata, dar nu prea surprinsa. Drogurile si alcoolul sunt tapii ispasitori ideali. Cazul este inchis. De ce este cultura populara obsedata de sex si moarte, unde starurile in ascendenta capturand dragostea a milioane de oameni sunt doborate? Intr-o industrie patrunsa de simbolism ocult, condusa de oameni si organizatii ce cred in puteri oculte, este posibil ca ritualuri oculte sa fie desfasurate? Este socul colectiv folosit pentru o psihodrama menita sa imprime in constiinta colectiva? Desigur, nu toate sunt rezultatele ritualurilor si multe survin deoarece astfel de lucruri se mai intampla. Un lucru ramane constant, mortile sunt simptomatice realitatii crude a show-business-ului, toxic la multe niveluri. A fi prins in acest taram si a incerca sa evadezi este, citand un cantec al lui Winehouse, Un Razboi Teribil.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: